هر آنچه که باید از برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران بدانید خبرنگاران

به گزارش هیو بلاگ، تیم ملی ایران بعد از مدت ها دوباره تمریناتش را شروع کرده تا برای بازی های برگشت دور اول مقدماتی جام جهانی آماده شود.

هر آنچه که باید از برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران بدانید خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی با دو برد و دو شکست به کار خود انتها داد. برد مقابل کامبوج و هنگ کند خیلی زود شیرینی خود را به خاطر شکست مقابل بحرین و عراق از دست داد. بعد از برکناری ویلموتس، هدایت تیم ملی به اسکویچ رسید تا او شانس اش را برای یک ماموریت سخت امتحان کند.

برنامه بازی ها

قرار بود ایران فروردین ماه 1400 استارت خود را برای دور برگشت بزند ولی با توجه به شیوع کرونا برنامه ها تغییر پیدا کرد. طبق آخرین برنامه ای که فیفا اعلام کرده تیم ملی در روزهای 13، 17، 21 و 25 خردادماه باید به ترتیب به مصاف تیم های هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و عراق برود.

میزبان

میزبان رقابت های متمرکز تیم ملی در این گروه بحرین است. فدراسیون فوتبال درخواست میزبانی داده بود اما در نهایت این بحرین بود که به عنوان میزبان متمرکز بازی ها انتخاب شد. قاعدتا و روی کاغذ باید این میزبانی به کشورمان می رسید چراکه ایران با عراق و بحرین خارج از خانه بازی کرده بود. جنگ برای صعود بین این سه تیم است و حالا کار برای صعود سخت تر شده است.

حرف های رئیس جدید

تیم ملی موقعیت حساسی دارد. به همین دلیل عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده در شروع کار،اولویت اولش تیم ملی خواهد بود. او قصد دارد در نزدیک ترین زمان ممکن پاداش بازیکنان را پرداخت کند و بتواند شرایط را طوری مهیا کند که تیم با آمادگی کامل پا به دور برگشت مسابقات بگذارد. عزیزی خادم قطعا به اردوی تیم ملی هم می رود تا با ملی پوشان دیدار و گفت و گو داشته باشد. او به تازگی جلسه ای چند ساعته با اسکوچیچ داشته. در این جلسه مربی کروات گزارش کاملی از فعالیت کادر فنی در چند ماه گذشته ارایه داد و تاکید کرد برای موفقیت نیاز به همدلی کامل دارند. عزیزی خادم در این باره می گوید: قطعا برای موفقیت تیم ملی ما همه باید کنار هم باشیم. اینجا بحث ملی پیش است. رنگ ها در تیم ملی معنای خاصی ندارند و باید همه یکدل و متحد باشیم تا تیم ملی به موفقیت برسد. تیم ملی اهمیت و جایگاه ویژه ای برای مردم ایران دارد. در صورت موفقیت آن 80 میلیون ایرانی شاد می شوند. از رسانه ها هم درخواست دارم تا این اتحاد و یکدلی را ایجاد کنند و کنار تیم ملی باشند.

چرا مردم را شاد نکنیم؟

بازیکنان تیم ملی عزم خود را جزم کرده اند تا بتوانند دل مردم را شاد کنند. مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت اللهی، سردار آزمون و.... از جمله بازیکنانی بودند که در آخرین اظهارات خود از اهمیت بازی های ملی حرف زدند.با هر کدام از آنها که حرف می زنید از یک چیز می گویند،از صعود و شاد کردن دل مردم.اینکه خودشان هم دوست دارم به جام جهانی بروند و مردم شاد شوند. آنها می گویند چرا کاری نکنیم که مردم شاد باشند؟ این تیم ملی برای مردم است و ما همگی برای آنها بازی می کنیم. ضمن اینکه اگر به جام جهانی برویم و بازیکنان آنجا هم خوب کار کنند، شاید سرنوشت دیگری برای شان رقم بخورد. بخدا در این شرایط، شادی مردم برای من خیلی مهم است. وقتی می توانیم با تیم ملی نتیجه ای بگیریم که حتی برای چند ثانیه و چند دقیقه، میلیون ها نفر شاد شوند، چرا نباید این کار را انجام بدهیم.

خبر آنلاین

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 7679

به "هر آنچه که باید از برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران بدانید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه که باید از برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران بدانید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید