اوپک پلاس صنعت نفت را نجات داد

به گزارش هیو بلاگ، تهران (پانا) - دبیرکل اوپک فعالیت های اوپک پلاس را در نجات صنعت نفت در زمان شیوع ویروس عالم گیر کرونا مؤثر دانست.

اوپک پلاس صنعت نفت را نجات داد

به گزارش دبیرخانه سازمان کشورهای صادرنماینده نفت (اوپک)، نهمین نشست فنی کشورهای اوپک و غیر اوپک حاضر در توافقنامه همکاری (DoC) روز پنجشنبه (27 خردادماه) به صورت ویدیوکنفرانس برگزار گشت.

این نشست که سالی دو بار برگزار می گردد زمینه را برای گفت وگوی شرکت نمایندگان در توافق همکاری درباره تحولات بازار نفت و موضوع های مختلف فنی مربوط به بخش انرژی فراهم می نماید.

در نشست روز پنجشنبه به آنالیز ارزیابی تقاضا و عرضه نفت خام، توازن بازار، شرایط بازار نفت پس از همه گیری کرونا و تأثیر تصمیم های گرفته شده در توافقنامه همکاری در بازگرداندن تعادل و ثبات به بازار جهانی نفت پرداخته شد.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک با قدردانی از شرکت نمایندگان در توافقنامه همکاری گفت: کوشش های مشترک ما برای ایجاد توازن در بازار به وسیله محدودیت داوطلبانه فراوری همچنان بسیار مؤثر است.

وی اضافه کرد: از همه کشورهای شرکت نماینده در توافقنامه همکاری می خواهم حرکت مثبتی را که تا امروز ایجاد نموده ایم حفظ نمایند و به طور کامل به سهمیه کاهش فراوری خود پایبند باشند.

دبیرکل اوپک با اشاره به همه گیری کرونا اظهار کرد: به وسیله فعالیت های مشترک و مؤثر خود صنعت را - هنگامی که بیشترین احتیاج را داشت - نجات دادیم.

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 8817

به "اوپک پلاس صنعت نفت را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوپک پلاس صنعت نفت را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید