استراتژیست سابق ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، ترامپ 2024 بازمی گردد

به گزارش هیو بلاگ، ایسنا نوشت: استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ در پیش بینی جالب توجهی گفت که دونالد ترامپ پیروز انتخابات سوم نوامبر خواهد بود و اگر او در انتخابات شکست بخورد، دوباره در 2024 بازمی گردد.

استراتژیست سابق ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، ترامپ 2024 بازمی گردد

استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق در کاخ سفید در گفت وگو با د آسترلین گفت پیروزی احتمالی جو بایدن در رقابت سوم نوامبر به معنای پایان راه برای دونالد ترامپ نیست و حتی اگر او ببازد، چهار سال بعد دوباره برای ورود به کاخ سفید تلاش خواهد کرد.

استیو بنن گفت: من اکنون این پیش بینی را می کنم؛ اگر به هر دلیلی انتخابات از ما دزدیده شد یا به هر طریقی جو بایدن برنده اعلام شد، ترامپ اعلام خواهد کرد که در سال 2024 دوباره در انتخابات حضور پیدا می کند. به اعتقاد من، ترامپ در روز انتخابات پیروز خواهد شد.

به گفته این استراتژیست سابق، نتایج رقابت کنونی که بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که گزارش می شود ممکن است بر سر نتایج مناقشه برانگیز به دیوان عالی کشیده شود و به این زودی ها حل و فصل نشود.

اظهارات بنن پس از آن مطرح می شود که او دهم اکتبر در انجمن فدراسیون جمهوری خواهان جوان گفت، دونالد ترامپ می تواند ساعت10 یا 11 صبح روز سوم نوامبر بعد از برنده شدن در اوهایو و پیشتازی در پنسیلوانیا و فلوریدا اعلام پیروزی کند.

استیو بنن تاکید کرد: نخبگان آسیب دیده اند. آنها نمی خواهند بروند و رای بدهند. خانم ها و آقایان، این یک تغییردهنده بازی است.

این کارمند سابق کمپین ترامپ به مدت هشت ماه به عنوان استراتژیست و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا مشغول به کار بود و در سال 2017 به شکلی ناگهانی از کار کنار گذاشته شد. او به تازگی به اتهام پولشویی و جعل مرتبط به یک کمپین آنلاین بازداشت شده بود. بنن که بازداشت خودش را غیرمنطقی و با اهداف سیاسی می دانست، ماه اوت با وثیقه 5 میلیون دلاری آزاد شد و مه 2021 به دادگاه می رود. او اتهاماتش را نمی پذیرد.

310 310

مجله آی سیب: مجله آی سیب | مجله فناوری های جدید، رایانه ها، موبایل ها و کجت های هوشمند

مجله بیزبینگ: مجله بیزبینگ، مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: heevblog.ir شناسه مطلب: 5813

به "استراتژیست سابق ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، ترامپ 2024 بازمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراتژیست سابق ترامپ: در صورت شکست در انتخابات، ترامپ 2024 بازمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید